tisdag, november 30

Miia-Smycken.


"Min syster Lina, bad mig presentera mitt företag Miia-smycken för Er. Lina har flitigt gjort reklam för mig och har länkat till mina sidor så det är säkert flera av Er som besökt Miia-smyckens hemsidor.


Mitt företag startade jag i Februari 2010. Miia-smycken fick mitt smeknamn eftersom alla smycken är handjorda av mig.

Med mina smycken önskar jag beröra den som bär smycket men också den som betraktar det. Vi kvinnor behöver få känna oss uppskattade och vackra. Varje kvinna, ung, gammal, alldaglig, sprudlande vacker, alla behöver skönhet och estetik.

Den krakelerade glaspärlan är ofta bas i mitt skapand. Jag är förtjust i dess skimmer och dess ljusspel. Tänk att något ofullkomligt, krossat, kan sprida skönhet! Glaspärlan är inte bara vacker att se på den har ett budskap för mig, också du som är brusten eller ofullkomlig kan ge av dig själv, sprida värme och ljus. 

Miia-smycken hittar du just nu på Hops-shop och Lundagård och på Blossom i Jakobstad, Finland.

Välkommer att besöka min blogg och min hemsida. Du hittar också Miia-smycken på facebook.

Med värme!

Miia "

Ps. Hops-Shop skickar fraktfritt till alla länder! Glöm inte att delta i Come again tävlingen! Tävlingen pågår under hela veckan. ♡ Lina

Inga kommentarer:

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...