fredag, november 5

Hej!

Bildern är tagna av min fina vän Elnaz som har bloggen Hej Tristess.

Det har hittat en hel del nya läsare hit till bloggen, vilket känns fantastiskt kul! Många av er vet jag hittat hit via andra bloggare som tipsat om Come again REAN. Allra flest läsare har hittat hit från Malenamis härliga blogg. Ni är alla jätte välkomna! Nu undrar jag naturligtvis vem ni är och vad ni vill läsa om. Jag gör därför som min fina syster Miia och gör en liten enkät där ni kan fylla i vad det är ni vill läsa om på Kom igen bloggen, den hittar ni högst upp här på sidan. Jag skulle bli jätte glad ifall ni tog er tid att delta i undersökningen. Det tar två sekunder!

Idag är det sista dagen på Come again secondhands REA, och också sista dagen för er bloggare att tipsa om REAN på er blogg och tävla om ett presentkort. Gör´t!  Hoppas ni får en härlig dag!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åh typsikt att jag såg detta så sent annars hade jag gärna skrivit om din vackra blogg, men jag ska iväg till jobbet nu men jag ska fylla i enkäten senare iaf ;D
kram

Angeliqa sa...

Självklart fyller jag i enkäten!

Come again secondhand sa...

Jenny; Tack, det betyder mycket!

Angeliqa; Tusen tack! :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...