fredag, november 19

Hur gick det sen? Del 10.

Den underbara väskan, som är så nära väskperfektion man kan komma, fick ett nytt hem hos fina Anna som har bloggen Anna Ritar.

"Förra helgen fick väskan åka på fintur till Svenssons i Lammhult med mig och min familj.

Väskan hade inget emot att vara på bild förutom när jag skulle sätta mig och posa i den stora röda "sittgubben", för du välte hela väskan ut!

Men den fyller sin funktion, inte bara som väska utan på kvällen agerar den även sovplats för min lilla katt Allis!
Jag trivs väldigt bra med min väska, den matchar allt utan att ta över och precis allt får plats! Tyvärr också alla min sambos grejer, så jag måste släpa runt på det också. Men jag antar att det är smällar man får ta! /Anna "

Här kan ni också läsa Annas blogginlägg om dagen då väskan kom hem.

Just nu är vi i finland för att fira mina föräldrar som fyller 60 och för att gå på lilla Levis dop. Jag skall försöka hinna blogga under helgen ändå. Senare i veckan utlovas en hel del fina loppisfynd och nyhter på Come again! Hoppas ni får en fin helg! ♡

2 kommentarer:

Karin sa...

Men nog hittar du underbara grejor du! Imponerande utbud din butik har och har haft.

Come again secondhand sa...

Tack fina Karin !

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...