måndag, november 29

Dags för en tävling!

Inspirerad av Underbaraclara och Nästet kör jag igång veckan med en tävling. Tävla om ett fint vinterkit från Come again. Kittet består av ett härligt och varmt pannband i fuskpäls, stilig scarf med fint mönster i rött, svart och vitt och ett hårspänne med svart siden rosett. Reglerna är enkla; tryck på Gilla knappen under detta inlägg och skriv sedan en kommentar på inlägget så jag vet att det är just du som har gillat. (Ifall du inte har en blogg att länka till då du kommenterar, kom i håg att skriva din mejladress så jag kan kontakta dej ifall du vinner!) Tävlingen pågår hela veckan, och på söndag dras vinnaren! Hoppas ni vill delta och lycka till! ♡






21 kommentarer:

Come again secondhand sa...

Gilla!

hej tristess sa...

evelina sa...

Gilla =)

Hannasvirrvarr sa...

Jag har gillat! :)

Lotten sa...

Mmm jag gillar definitivt!

hej tristess sa...

GILLA!

MiaShopping sa...

Gillar!!!

emma håkansson sa...

:)

Anonym sa...

Jag gillar såklart! / Karin.ratata.fi

Anonym sa...

Gillar! och vill ha! :)

Anonym sa...

Gillar! och vill ha! :)

norah sa...

Jag är med och tävlar ! :)

Fröken Embretsén sa...

Jag gillar! Nu håller jag tummarna...

Be sa...

Gillar

kris-tina@live.se sa...

Jag gillar't som bara den! rara clara underbara är aldrig fel att inspireras utav :)

Anna sa...

Jag gillar....särskilt min fina vinterjacka jag köpte i våras!

Angeliqa sa...

Gillat :)

idajosefina sa...

Gilla gilla gilla! :-)

Anonym sa...

Härliga grejor, gillar starkt! :) cboman@abo.fi

Lotta sa...

I like a lot! Som vanligt då. ;)

Martina sa...

ooh, gilla! :) fast nu kanske jag är lite sen!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...