tisdag, november 2

A,B,C.

Snubblade på en så vacker affisch på finska Hops-Shop av Johanna Öst Häggblom och JOHO! Jag älskar text och bokstäver och kan inte få nog av sånt. Johanna jobbar bl.a. med grafisk design, gör illustrationer, textil design och möbel design. Kika in på hennes portfolio för att njuta av bilderna. Johanna har också en fin blogg.  Affischen finns i färg och i svart/vitt. Så här står det om affischen på Hops-Shop;


"You will enjoy this poster everyday for many years. You will find little notes which will encourage you to do different things. The poster gives you, for example, good reasons to eat ice cream and jumping rope. "

3 kommentarer:

ida-lina sa...

Jättefin! Jag behöver kanske en sån här nu känner jag.. Undrar om det ska vara en i färg eller en svartvit.. :)

Malvaline sa...

åh va häftigt med hela året skrivet på det där sättet!

Come again secondhand sa...

Ida-Lina; ja, jag kände på samma sätt. Min röst faller på färg. :)

Malvaline; Ja, bra idé eller hur ! :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...