lördag, november 6

Kalender 2011.

Väggkalender 2011, Camilla Engman

Nu är det snart dags för en ny väggkalender. Jag tycker det är lika roligt varje år att hitta en snygg kalender att hänga på köksväggen. I år har jag haft en väggkalender av Camilla Engman. 2011 års kalender kostar 175 kr eller 19 € och går att beställa här.


Tintedmint har en fin kalender som finns att köpa på Etsy för 87.80 kr. Super fin, men kanske lite opraktisk. Jag vill kunna anteckna i kalendern. Kalendern finns också i rosa.


Gingiber har en härlig kalender med ugglor på Etsy för 142,70. Så fin att jag (nästan)  kan bortse från att det inte finns rum för anteckningar.


OliveandRuby har en fin kalender med växtillustrationer… och naturligtvis en och annan fågel. 81,36 kr på Etsy.

Idag är sista dagen på Come agains jubileums REA. Tack till alla som tipsat om REAN och ni som besökt butiken! I helgen kommer jag att dra vinnaren av presentkortet. Spännande! Hoppas ni får en fin helg allesammans! 

Inga kommentarer:

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...