fredag, november 5

Förlängd REA!

Nu har jag suttit med REA beställningarna. Jag brukar försöka skriva en liten hälsning med alla leveranser. De fina kuverten kommer från Jill Bliss.

Tyvärr har det varit svårt för vissa att komma fram till butiken under de senaste två dagarna. Det har gått trögt och man har fått vänta länge. Tråkigt att det skulle hända nu under REAN. Jag kontaktade de som har hand om butiken och de meddelade att det borde vara ordnat nu. Men jag har beslutat att förlänga REAN med en dag, eftersom det var svårt att komma fram för så många. Så ännu i morgon, lördag, kan ni handla för 20 % på Come again!

1 kommentar:

hej tristess sa...

Jag trodde att det var fel min uppkoppling när jag gång på gång försökte ta mig in på sidan. Nu ska jag försöka igen.

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...