tisdag, augusti 30

Superboktipset och superfotografen!


Dagens boktips är ju naturligtvis Supertanten av Elin Ek. En bok med en massa härliga recept, huskurer, och tips för "dej som redan är en och för dej som vill bli" (en supertant alltså) som underrubriken lyder.

Men vet ni varför jag tycker så extra mycket om boken? Jo det är ju för att det är bästabästa Elnaz som tagit bilderna! Så sjukt skicklig den kvinnan. En superkvinna, helt enkelt. Grattis fina Elnaz ! För att se flera fina bilder från boken och för att läsa Elnaz blogg, klicka  här. Och naturligtvis, beställ boken t.e.x. här.

1 kommentar:

Caroline Åsgård sa...

Oh jag verkligen älskar denna bok! Jag har den tyvärr inte själv, men fick läsa den hos min moster och vart alldeles kär. Jag kände igen mig så mycket ^^ Du har en jätte fin blogg föresten! :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...