tisdag, augusti 30

Hösten.


Jag älskar den här tiden av hösten. Det är ofta soligt, luften är frisk och klar och färgerna är så vackra. Samtidigt tycker jag att det är något väldigt sorligt över hösten också. På samma sätt som jag kan tycka att vinterkvällar med klar stjärnhimmel, skolavslutningar och april månad är sorligt. Det är fint men vemodigt på något sätt.

Ps! Nu på söndag den 4 september kommer jag att stå på 2 km loppis här i Aspudden och sälja en hel del gamla kläder. Kom och säg hej !

4 kommentarer:

Sandra N sa...

Vilken härlig höstig bukett!!! Som ett tips bara, tar du bort bladen som finns under vattnet så står sig buketten ännu längre ;)

Come again secondhand sa...

Ja visst är den underbar! Tack för tipset, det skall jag göra! :)

Gila sa...

Tack för tipset om loppis i Aspudden!

Come again secondhand sa...

Gila; Kommer att bli grymt!Hoppas vi ses där!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...