tisdag, oktober 19

Hur gick det sen ? Del 4.


Vissa varor hinner knappt komma upp på  Come again innan de blir sålda. De svarta väskorna som är inköpta i Finland såldes snabbt och fick ett underbart hem i Uppsala hos Lotta. 
Visst ser man hur bra de har det?  Tack Lotta !



"Lotta Berggren heter jag, är för tillfället student på Uppsala Universitet, där jag precis har börjat studera Kandidatprogram inom Kultur, samhälle och etnografi (180 hp). Människor och mänsklig interaktion intresserar mig likaså som musik, konst, kläder och film. Jag bor för tillfället i en husvagn på Fyrishov Camping (Jepp I am a trailertrash) och min högsta önskan just nu är att få tag på ett studentrum innan de första snöflingorna börjar falla.

Väskorna har fått ett bra hem hos mig. Varje gång jag är i skolan eller på någon nation överöses dom med komplimanger över hur fina och praktiska dom är. Och det är dom. Den större väskan använder jag VARJE dag, den fungerar ypperligt som trogen skolväska, får t.o.m. agera som datorväska from time to time. Den andre, lite mindre väskan får följa med mig på spännande äventyr på konserter och nationsbarer. Dom hade inte kunnat fått ett mer kärleksfullt hem."

Inga kommentarer:

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...