torsdag, oktober 7

Här finns ni.

Läste Linns blogg (Som jag för övrigt tycker att ni bör bekanta er med.) och hon hade kollat upp hur hennes läsare är utspridda rent geografiskt. Detta tyckte jag verkade jätte spännande och jag var ju tvungen att kolla upp det jag med. Så här ser top 10 listan ut på Kom igen bloggens läsare  under det senaste halvåret;

1.Stockholm
2.Helsingfors (Finland)
3.Kokkola/Karleby (Finland)
4.Bromma
5.Malmö
6.Linköping
7.Göteborg
8.Umeå
9.Hägersten
10.Solna

Mera spännande fakta kommer lite lägre ner på listan;

35.Providencia
39.Geneve
43.Moscow
59.Paris
71.Chicago
78.Sevilla
91.Caen
95.Limassol
98.Huntington Beach
102.Toronto
105.Lyon

Däremellan och efter finns det flera spännande städer och många ställen man aldrig hört om. På delad sista plats ligger Haparanda och Lidingö. Dåligt. Skärp er.

Ps. Elnaz var på besök för några dagar sedan och tog fina bilder. Kika in på Hej Tristess.

4 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Himla fint! Jag vet inte vad jag har, måste nog också kolla det!

Malin Nyman sa...

Var sjutton kollar man upp det? :O jag vill också veta!

emma håkansson sa...

vilken fantastiskt mysig och inspirerande blogg. och elnaz bilder var extra tjusiga!

Come again secondhand sa...

Amanda; Ja gör det. spännande !

Malin; Jag kollade på min google analytics instälning..

Emma; Tack! Vad roligt att du tycker om bloggen! Elnaz är den tjusigaste av de tjusiga. :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...