söndag, oktober 17

Hur gick det sen 3?

Den vackra vita tröjan med paljettdetaljerna är en av mest speciella plagg som jag haft uppe i butiken. Den låg ute i butiken några månader. Jag blev lite förvånad över att det dröjde så innan någon slog till, men samtidigt viste jag att bara rätt person ser den så kommer någon att få ett alldeles unikt tillskott till garderoben. Jag är så glad över att den hittade ett perfekt hem hos Malin! 

"Här är en hälsning från Finspång. Malin heter jag, är 37 år och har alltid haft ett stort intresse för kläder, gärna second hand. Jag minns t ex glädjen när jag som liten upptäckte mormors garderob som snabbt blev mitt favorit gömställe och min skattkista med de spännande utvalda dressarna. Samma magiska känsla får jag idag när jag hittar ställen som Come again. Ja, ut-/upp-/klädningsleken tror jag aldrig att jag tröttnar på.. 


Idag tog jag med mina underbara barn och plagg ut på en härlig höstpromenad runt slottet. Det tyckte jag var den rätta miljön för mina nya favoriter. Tröjan är ett fantastiskt smycke - glittrar hur fint som helst och passar till alla fester och högtider men är även tuff en dag som idag, söndag em till slita jeans. Är så nöjd och stolt över att vara bärare till ett sådant unikt plagg! Jackan är fin tycker jag - den föll jag också för direkt och nu till höstens varma sprakande färger funkar den som rena camouflagejackan. Fotograf var min son, 10 år - tack Edvin!
På återseende!/Malin "

4 kommentarer:

HELLO TIGER! sa...

Åh vad jag gillar dessa inlägg!

Hannasvirrvarr sa...

Härliga plagg som passar perfekt på sin nya ägarinna. Den där jackan fastnade jag också för när jag såg den (fast den var redan såld), superfin är den.

Roligt med det här "vad hände sen"-temat!

Come again secondhand sa...

Tiger; Vad roligt! Jag med! :)

Hanna; Ja, de hittade verkligen det perfekta hemmet !

Anonym sa...

Tack snälla ni - det var roligt att höra!! - kul också att ni delar min smak och stil! kram /Malin

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...