fredag, oktober 15

Hur gick det sen 2?

Jag måste säga att jag blir alldeles varm av att se att min tanke med Come again fungerar. Varorna hamnar hos folk som förstår värdet av att återvinna, ser varornas charm och själ. Så roligt!

De vita sandalerna och de fina solglasögonen hittade ett nytt hem hos vackra Li. 


"Jag är en malmöit med rötter både i Ölands karga mylla och i Malaysias frodiga djungel. Jag trivs allra bäst när jag är på resa och har ständigt nya projekt på gång. Det som är svårast är att få pengarna till att räcka både till ett allt mer eskalerande nätshoppingberoende :) och till äventyr långt bort.

Sandalerna och solglasögonen följde med på en födelesedagspresentweekend i Barcelona där de trivdes bra i solen och värmen. Efter en oförglömlig klubbkväll är sandalerna inte lika vackert vita som de var när de först kom hem till mig men det är med sandaler som med människor: det ska synas att man har levt! Nu bor de och solglasögonen i garderoben och drömmer om våren.

Själv sitter jag hemma och försöker författa uppsats som en del av den master i maritime law som jag tänker mig att ta och jag tycker det är kanon med all sådana här distraktioner som gör att jag slipper skriva en stund :) ."

4 kommentarer:

Angeliqa sa...

Roligt att få se vart varorna hamnar och att de är uppskattade.

Lundagård sa...

TACK för kommentaren och TACK så mycket för inlägget och länken till oss! :-)

Roligt med din "kundundersökning". Gillar verkligen din butik och ditt koncept och är övertygad om att det är något som kommer att fungera mer än väl i fortsättningen också med nöjda kunder som känner att de hittat rätt!

Come again secondhand sa...

Angeliga; Ja, det är verkligen super roligt och spännande !

Come again secondhand sa...

Lundagård; Tack fina du! Det betyder mycket! ♡

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...