söndag, mars 6

Väsksanerings expert?


Så här såg jag ut i morse. Jag ser lite stel och ganska rädd ut. Men tänk inte på det. Vad jag ville visa var ju väskan som jag fyndade i östergötland förra helgen. 20 kr fick jag ge för den. (Vanligtvis är jag glad och avslappnad. Så ni vet.) (Och Anna och alla andra som efterlyst bild på mina glasögon, varsågoda titta.)

Det blev en bra loppisdag! Hittade flera fina saker till butiken som kommer att dyka upp allteftersom. Flera fina kavajjackor, ett par underbara skor som någon med storlek 36 komer att bli lycklig över, en mintgrön visp, en klänning, fina påsk/vår dukar och en hel del annat.

Jag köpte också en supersnygg stor läderväska. Jag stod länge och tvekade ifall jag skulle köpa den eftersom den luktar ingrodd cigarettrök. Är det någon som har några tips och ideér för väsksanering? Det är tyvärr ingen lätt doft av cigarett, utan snarare askfats-läget. Snälla h-j-ä-l-p.

Kom också hem med tre fina stora kartongaskar. De kommer att bli bra förvaring i vårt pyssel/gästrum då vi får det i ordning.
Psykadelisk jordgubbstyg, snart på www.comeagain.se

2 kommentarer:

Hannasvirrvarr sa...

Ååh, mintgrön visp låter ju galet fint. Känner mig nu peppad inför loppisbesök som jag ämnar göra imorgon :)

Come again secondhand sa...

Ja, den är superfin. Nu då jag synat den lite närmare i kanten kanske den är mera ljusblå…med lite grönt i..typ. Svårt det där med färg. ett ständigt återkommande samtalsämne hos oss.. ;)Lycka till med loppisrundan!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...