onsdag, mars 30

Hej då väskan.

Nä vet ni. Jag gav upp. Ens innan jag börjat. Väskan står fortfarande i ett hörn och luktar askkopp. Och jag känner att det troligen är ett omöjligt uppdrag. Så nu säger jag hej då. Är det någon som vill komma och hämta den och ta över uppdraget är det bara att höra av sej. 

Vi (Daniel) har börjat renovera vårt gästrum/pysselrum. Tanken är att vi ska få fram det gamla trägolvet som ligger där under lager efter lager av flytspackel. Och lite skymtar vi det redan. Ser framemot att leta tapeter. Har ni några fina tapeter som ni kan föreslå? De får gärna innehålla element som fåglar/växtlighet/träd. Inte nödvändigtvis allt på en gång. 

Nu blir det en kopp té och sedan godnatt.♡

4 kommentarer:

Sofie sa...

Vad tråkigt med väskan!
Angående tapeter: vi har varit mycket nöjda med Hanna Wernings hanna 8532 från borås tapeter. Vi har det på en vägg i köket. Där finns blommor och fåglar och fina färger. En förmånligare variant av Josef Francks skönheter!
Sen kolla jag på eco.se att Cole&Son har helt fantastiska svart-vit-grå-bruna grafiska tapeter med moln, vågor eller städer som är helt fantastiska! Ska tapetsera garderobsdörrar och söker själv tapeter!
S

Sofie sa...

ps. oj vad jag blev överexalterad i förra inlägget. superlativen ståppla rittit över varaader:)!

Come again secondhand sa...

Sofie; Haha, lätthänt då det gäller fina tapeter. :) Tack för alla tips! Ska kolla upp Hanna Werning och tapeterna från Cole&Son.

Åh vad fint det låter att tapisera garderobsdörrarna! Bra idé ju. Kan du inte sätta ut en bild på det sen då det är klart?

Sofie sa...

ska göra det!
tackar för länken i ditt senaste inlägg!
allt gott!
och grattis till soffan!
s

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...