tisdag, mars 8

Underhållande sökord.

Angående det förra inlägget och "en bok i ögat" sökningen. Kan ni inte dela med er av de knasigaste sökorden som lett fram till er blogg? Angeliqa som har fina bloggen Sponedkast, kommenterade på inlägget innan;

"Haha. Jag älskar att se vilka sökord folk använder enligt statistiken. De knäppaste på sistone är "Vård och omsorgsarbete alkohol 40", "Jag älskar dig du är den enda", "blodproppar i fingrarna", "kaffeapparater.se", "mönster att skriva arbete som undersköterska"

Underbart.


2 kommentarer:

Angeliqa sa...

Jag bidrar gärna med fler om jag går lite längre tillbaka i tiden; "Vad gör man om man slänger ett örngott i sopnedkastet och ångrar sig", "skönheten och odjuret belle sjunger när hon gör odjurets present", "otrevliga sjuksköterskor", "jag ryser av glasspinnar", "hur blir man god", "du är det allra bästa älskling du är mitt liv", "vomfistel", "min anledning att andas", "stor empatiförmåga".

Susanne sa...

Tio secondhandfynd av tio möjliga till Dig och Din blogg.

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...