söndag, februari 27

Rafflande fakta.

Med anledning av stylish blog awarden som jag fick av 3 typer i tre rum kommer här 7 rafflande avslöjanden om mej själv.

1.Jag är utbildad hud- och spa terapeut och som bäst fyller mina krämer och smörjor en hel, proppfull, flyttlåda.

2.Jag har spelat piano, gitarr, tvärflöjt och trummor.

3.Jag träffade Daniel på en konsert på Nosturi då jag bodde i helsingfors tillsammans med den här fina vännen. 6 månader senare flyttade jag till stockholm. I mars är det 8 år sen.

4.Jag älskar att skriva.

5.Jag har blivit biten av en orm, x-antal kaniner, några hästar och getingar.

6.Jag är allvarligt beroende av läppcerat.

7.Förra hösten läste jag grafisk formgivning på folkuniversitetet.

Awarden vill jag skicka vidare till några av de fina, inspirerande och underhållande bloggar jag läser så gott som dagligen. Karolina den fina, Karin & Lopptorget, Hannas virrvarr, Fine little day, Fina Tiger på Diy or die bloggen, Malenami, Miia-Smycken, Fröken Pimpinell, Anna ritar, Livet i helsingfors, Karkki, Hej tristess, Sama Suomeksi, Mama´s got the magic och Creature comforts.



3 kommentarer:

www.finelittleday.com sa...

Å, tusen tack Lina :)!

Miia sa...

Haha! Även Du får min nominering! ;) min motivering är: förutom "stylish" uppskattar jag ärligheten i texterna. Tack för nomineringen! den uppskattas!

Come again secondhand sa...

Fine; ♡

Miia; tack fina Miia!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...