måndag, februari 21

Jag hittade en gammal vän.



Jag hittade en gammal vän i en av våra flyttlådor. Jag tror den har varit min systers från början. Hon fick den troligen i slutet av 70-talet. De tryckta prickarna på ryggen sitter fortfarande kvar. Och nosen är fortfarnde mjuk och svart.  Nu får den stå i bokhyllan. Den ser väldigt nöjd ut.

Glöm inte att följa bloggen via blogglovin´ eller följ som bloggintresserad på blogger. Come again har också en egen facebook sida. Där får man snabbt reda på nyheter, tävlingar och annat som rör Come again secondhand och bloggen. Skulle bli så glad ifall ni ville gå med i gruppen! ♡ Hoppas ni får en fin vecka! 

2 kommentarer:

Miia sa...

Oj! jo det är ju min "bambi"!!! Vad trevligt om han hittat en plats i din hylla, hos oss skulle den bara försvinna i händerna på dom tre små damerna. :)

Madeleine sa...

nämen så näpen och söt!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...