tisdag, februari 22

I♡tejp.

Fick så fina presenter i helgen. Kommer ni ihåg att jag bloggade om webb butiken Cutetape? Nu är jag stolt ägarinna av två rullar alldeles egen washi-tejp. Nu vill jag tejpa allt. Det är så fint! Dessutom fick jag två fina pennor och ett litet häfte från Pox. Blir så sugen på att pyssla. Fixa. Något fint. Jag kunde måla våra pinnstolar eller dra upp golven i gästrummet. Men det vill jag inte. Kan ni inte ge mej era bästa pysseltips? Eller rekommendera de finaste pysselbloggarna?

5 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Va fin din blogg blev! Mitt bästa pysseltips är origami, måla möbler och att sy saker, det tycker jag är väldigt kul! Den bästa pysselbloggen är nog underbaraclaras!

Evelina sa...

Va fint du gjort på din blogg =)

Miia sa...

Instämmer! Jätte fin layout! Har du använt Föddispresenten?? ( ännu en orsak varför jag borde komma o hälsa på... bara yttepyttelite avis, men jag fick ju nog en super present jag å.... ;) )

Come again secondhand sa...

Amnada; ja, underbara claras blogg är ju verkligen oslagbar då det gäller pyssel! oh.Origami borde jag testa. det verkar jätte kul. Såg att du gjort en så fin duk på din blogg! :)

Come again secondhand sa...

amnada och evelina; tack! Känns roligt att förnya bloggen lite ibland!

Miia; tack ! sjäva "komigenbloggen" texten i headern är skriven med bamboo´n men bakgrunden har jag gjort tidigare. :) Den är rolig att leka med, men man fastnar snabbt!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...