torsdag, februari 10

Om butiken Come again och januari mörkret.







Fick en fråga här på bloggen av fina Lotta.


"...när kan man införskaffa NYA superfina grejer hos dig igen? Saknar mina Come Again-fynd. ;(

Ditt trogna fan och kund
/Lotta"



 Januari var lite mörk och dyster och jag kände att jag behövde pausa lite, kanske inte så smart rent affärsmässigt, men jag känner att jag behövde en paus ifall jag skulle kunna fortsätta att utveckla butiken så som jag vill ha den. Jag vill ju att det fortsättningsvis skall vara noggrant utvalda varor som jag verkligen står för, det skall vara en rolig upplevelse för kunden att handla och för mej att jobba med. Nu börjar vintermörkret lätta lite och inspirationen är på väg tillbaka. Räkna med nya fina fynd på Come again inom kort!

Jag hoppas att ni förstår hur mycket era positiva kommentarer och ert pepp betyder för mej och för Come again! Jag blir så himla glad! Speciellt nu i vinter då det varit lite motigt med inspirationen har det verkligen betytt så mycket! ♡ Tusen tack alla härliga kunder och bloggläsare! 

3 kommentarer:

gittilou sa...

kul att du är tillbaka!

kram

Anonym sa...

Det tycker jag med! Keep up the good work!

Kram

/Lotta

Come again secondhand sa...

gittilou; Åh tack! Vad glad jag blir! ♡

Lotta; Tack fina! ♡

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...