söndag, maj 1

Samma frukost, olika vinklar/Tävling & Tack.


Det bästa som finns är långfrukost med Daniel. Sol utanför fönstret och tid att njuta av morgonkaffet. 

Come again tävlingen gäller fortfarande, så ni som har bloggar tipsa gärna om Hej-då REAN! (Ni får gärna  använda Hej-Då Rea Bannern istället för 50% Bannern.) Ni som redan tipsat om Come agains 50 % REA men som också vill tipsa om Come agains slutrea och använda Hej-Då bannern med länk till butiken, kommentera under tävlingsinlägget igen med länk till din blogg, så får ni en lott till. Och alla ni andra som inte har bloggar,  jag blir superglad om ni vill sprida ordet om Come agains slutrea ändå. Tusentack!

Och jag måste få säga det igen, tusentack till er alla som hört av er och sagt så fina värmande ord nu i samband med att Come again stänger. Jag blir så glad och rörd att ni är så många som tyckt så mycket om butiken! Orsaken till att jag väljer att sluta med Come again är till stor del tidsbrist. Jag jobbar parallellt på ett annat jobb och butiken har jag skött på helger, kvällar och lediga dagar. Tillsist kände jag att jag måste prioritera så att jag får tid att träffa mina vänner, skriva, vara ute, träna och läsa, allt det där härliga som jag tyvärr varit tvungen att prioritera bort den sista tiden. Beslutet har varit lite jobbigt, det är ju ändå något som jag verkligen satt ner min själ i, butiken har ju varit min bebis. Men nu när allt är bestämt känns det 100 % bra och rätt. Och vem vet, kanske Come again kommer igen i någon annan form i framtiden? 

1 kommentar:

IVF-Karusell sa...

Vilka vackra bilder du tar! Jobbar du som illustratör? Med tanke på alla illustrationer på bloggen?
Har lagt upp "Slutrean" bilden på min blogg, hoppas du får iväg lite saker nu innan du avslutar butiken.

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...