onsdag, april 27

Hejdå Come again!

Come again secondhand butiken säger nu Tack och hej! Det har varit en härlig tid med Come again och jag har verkligen lärt mej så otroligt mycket. Då jag öppnade Come again visste jag ingenting om hur man sköter en nätbutik, inget om marknadsföring, skatter, moms eller hur man gör fina reklambanners. Utan Come again hade jag inte heller fått kontakt med alla ni fina människor som har stöttat hurrat och handlat under tiden som butiken funnits. Det är jag verkligen så himla glad och tacksam för! 

Jag har velat fram och tillbaka en tid.  Och nu när jag beslutat mej för att sluta med butiken känns det både vemodigt, sorgligt men väldigt rätt. Lite som när man bestämt sej för att avsluta ett förhållande som inte varit bra på länge. Det känns nostalgiskt, vi har ju varit med om så mycker fint tillsammans, men samtidigt så himla bra. 

Tusen tack till er alla som har handlat under åren, ni som stöttat och ställt upp och till er alla som skickat fina uppmuntrande mejl och meddelanden! ♡♡♡

Hur jag och bloggen kommer att ha det framöver har jag inte bestämt än, känns som att bloggen är så starkt förknippat med Come again seondhand. Men vi får se...

- Men glöm inte bort att Come again kommer att vara öppen en tid ännu, med ännu lägre priser! www.comeagain.se

5 kommentarer:

Karin sa...

Oj. Det var stort. Huvudsaken är att det känns rätt för dig, kan tänka mig att det var ett tufft beslut men samtidigt något som växer fram.

Erfarenheten har du ju alltid. Det är bra.

Lycka till med vad du tar dig till som nästa! Stor kram.

amanda löwenberg sa...

Åh så sorgligt, men det är förståeligt om det känns så. Det har varit en fin butik med mycket inspiration för mig, jag använder fortfarande den där väskan jag vann hos dig en gång och jag älskar den. Lycka till, fortsätt gärna blogga!

sofia sa...

:(

IVF karusell sa...

När man precis hittat hit, vad tråkigt att du måste lägga ner.
Hur blev det med tävlingen, nedlagd också?
Lycka till med allt!

Come again secondhand sa...

Karin; Tack Karin ! Det känns verkligen så rätt även om beslutet var svårt att fatta. Kram!

Amanda; Tack, vad roligt att höra! Som det känns nu så kommer jag att fortsätta blogga..

Sofia;♡

Ifv karusell;Jag har beslutat mej för att lägga ner Come again för att jag känner att jag inte riktigt har tid för det längre. Har så mycket annat roligt som jag vill göra just nu!

Tävlingen är inte nedlagd! :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...