måndag, april 11

Tipsa om Come again REAN, var med på utlottning!

REAN har så smått börjat komma igång i butiken men fortfarande finns mina favoriter kvar…


Supersnygg kavaj i linne från Marimekko 220 kr
Linnekavaj/skjorta 170 kr
Mocka kjol 165 kr
Skor från Pertti Palmroth 195 kr
Beige trenchcoat med fina detaljer 195 kr
Superfin jacka med stora guldknappar 170 kr.

Jag vill naturligtvis att så många som möjligt skall få reda på Come agains fina REA och ordnar därför en liten tävling. Bland alla som tipsar om Come agains REA på sin blogg, med 50 % bannern och länk till butiken lottar jag ut en vinnare. Skriv en kommentar här under inlägget med namn och länk till din blogg så är du med på utlottningen. Vinnaren får välja en vinst av de här tre alternativen;

Alternativ 1; 5 vita romantsika kaffekoppar och fat  med guldkant.

Alternativ 2; Fin picknick väska.

Alternativ 3; 6 st sommriga saftglas.

8 kommentarer:

LOPPISTAN sa...

Jag vill verkligen ha den där picknick-väskan! :)
Så kl.19 ikv kommer mitt bidrag poppa upp på loppista.se

Ha en fantastisk dag!
//Loppistan

Annas tipsblogg sa...

Har sjävlklart länkat till rean. Hoppas nu på turen. Vill helst ha väskan.

Miia sa...

Förnyade länken till Comeagain på min blogg! Kram kram

Bloggtävlingar sa...

Jag har länkat till rean http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/50-rea.html
tina_z@live.se
/tina

Villastadens Hudvård sa...

Nu är tipset på min blogg!! :)

Kram på dig Lina

IVF-Karusell sa...

Åh, de där glasen tror jag min farmor hade några liknande av. Vet inte var de tog vägen och hon lever inte längre. Så jag vill jättegärna vara med o tävla i utbyte av en liten länkning. På min blogg ligger bilden och länken som en liten gadget/widget så syns den hela tiden.

Ha det så bra!

Karin sa...

Jag är med.
Du är så himla bra på marknadsföring, vet du om det?

Sofie sa...

hej! jag är med! o länkar. vad tråkigt att du avslutar shoppen, har uppskattat dina fina saker och foton!
allt gott.
s

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...