onsdag, maj 18

Hej!

Lång paus blev det. Har varit skönt att pausa från både bloggandet och butiksgörat en stund (förutom att skicka iväg era beställningar, såklart). Och jag har funderat. På bloggen. Om dess varande eller icke varande. Om jag skulle starta en pytteliten blogg med lösenord, för mina vänner och familjen i finland. Eller om Kom igen bloggen får byta inriktning, bli lite mera personlig (men naturligtvis lika mycket loppis som förut).  Eller om jag skall sluta blogga. Eller kanske starta en helt ny blogg? Så mycket klokare har jag inte blivit. Annat än att jag njutit av de nya lediga dagarna som jag plötsligt fått. Vad säger ni?

Med den lediga tiden har jag börjat känna att skrivinspirationen börjat komma tillbaka. För förut skrev jag. Varje dag. De senaste åren har inte hunnit. Men nu. Nu skall det skrivas.

6 kommentarer:

hej tristess sa...

Jaaaaaaaaa! Lina skriver igen!

Tobias sa...

Härligt att läsa någonting från dig igen. Oavsett vilket beslut du tar så hoppas jag du bloggar vidare antingen här eller någon annanstans.

Lotta Losten sa...

Jag tycker du ska stanna kvar här och göra bloggen mer personlig. Tänk att du har ett helt arkiv med minnen på den hör bloggen. Varför kasta bort det och göra något nytt? Man är väl alla delar av sig själv. Utvecklas kan man göra precis hur mycket som helst. Det fina blir ju att se förändringen när den sker. Så tycker jag. :-)

Miia sa...

Vill också att du fortsätter! :)

IVF karusell sa...

Att blogga är bra för själen! :-)
Nyfiken på hur det gick i tävlingen du utlyste i april.

Come again secondhand sa...

Tobias, tack vad roligt att höra det.

Lotta L; Ja, det får nog bli så! :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...