fredag, april 8

Rom resan bokad.


Daniel.
Anna, Schilla och Kristian efter bröllopet.
Förvirrade turister.
Vi har bokat resa till Rom. Skall bli så härligt! Vi ska åka tillsammans med finaste Anna och Kristatian.  Så här såg det ut då vi besökte New York för några år sen. Förutom att turista hann vi också med Annas och Kristians bröllop. Vår vän Shilla bodde också där just då.  Resan var alldeles fantastisk och jag har längtat tillbaka sedan vi kom hem. Innan Rom skall jag också hinna med en vecka i finland. Längtar.

3 kommentarer:

idalina sa...

Hej! Funderar själv på en resa till Rom inom kort. När ska ni åka? Har du varit förut och har några tips? Hörde att M och J var på väg till mitt paradis södra Frankrike och blev smått avundsjuk.. Men man bör väl se nåt nytt ibland :) Sköt om dig och hälsa! Kram

Come again secondhand sa...

Hej Ida-Lina! Vi kommer att åka över kristhimmelsfärd. Jag har inte varit där förut, så det skall bli jättespännande! När har du tänkt åka?

Ja, jag vet. M och J har nog en härlig resa framför sej!

Det samma fina Ida! KRAM!

Stephanie sa...

Hej!
Jag var ganska nyligen i Rom och det var helt underbart! (Kolla min blogg så får du se bilder därifrån.)

Hoppas ni får det superunderbart!
/Stephanie

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...