söndag, september 12

På tapeten.

Eftersom vi har införskaffat oss ett nytt hem har jag svårt att låta bli att surfa runt på diverse inredningssidor och bara titta lite.. Vi kommer inte att köpa några nya möbler och vårt nya hem är fint och fräsht så vi behöver inte göra om någonting. Men- vårt gästrum kommer vi att behöva tapetsera om så småningom. Så nu kan jag inte sluta titta på tapeter. Tapeter, precis som olika tyger, är så vackra att titta på. Jag kan liksom inte få nog.
Jag och min man Daniel har inte samma tapetsmak. Så jag vill bara tillägga, ifall Daniel som just nu befinner sig i Amsterdam råkar läsa det här, det här är inspirations bilder. Inget är bestämt. Än.

5 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

Åh jag gillar också tapeter! Jag jobbar i en färgaffär som säljer tapeter, det är svårt att inte vilja göra om! Alla Sandbergs tapeter är finast! och PIP från InTrade!

Come again secondhand sa...

Ja, Pip tapeten är jätte fin! Just pip-tapeten är en sådan som jag och min man har lite olika åsikter om. Jag lade fram förslaget och det blev tyvärr nerröstat direkt…

amanda löwenberg sa...

sv: jag gillar också den, som omslagspapper! Min pojkvän gillar inte heller den...

Evelina sa...

Jag håller med dig. Jag kan inte heller få nog av vackra mönster på tyger eller porslin. Det är något så tilldragande med det. I övrigt tycker jag att du har excellent smak på tapeter!

HELLA-STELLA sa...

Lovely wallpapers...I have a thing with wallpapers- do not like painted walls- so have good old wallpaper in my flat...
lovely blog...great l found it

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...