torsdag, april 22

Daniel.

I går ringde vår jättegamla granne på hos oss. Hon behövde hjälp med Tv:n som hade gått sönder. Hon ville att min man, Daniel, skulle hämta ut pengar åt henne och köpa en ny apparat. Sedan förklarade hon att hon litar på honom, han är så rejäl, och ordentlig. Han är bra, sa hon. Jag nickade och höll med. Så här ser han ut, min man. Ja, han är stilig. Men, ser ni det dolda budskapet på sista bilden där jag och min kära Mor sitter helt ovetandes på bänken?  Nu undrar jag, varför frågade hon inte mej? 

6 kommentarer:

Toril sa...

Det är fint att kunna hjälpa andra så som din man gjorde. Rabarberbilden var nog bäst tror jag...kul att du hittat till min blogg! Välkommen igen:)

Little Peaché sa...

sv: vad skoj att du gillade skorna!

Kram på dig

Anna A sa...

HI hi hi! Underbart!

Fine Little Day sa...

Å bladbilden :) Jag noterar "Kill" på bänken.

emma sa...

Ja, varför frågade hon inte dig? det undrar man ju faktiskt.
fint inlägg och nu måste jag släppa lite på det som ligger o gror: FAAAAN VILKEN FIN BLOGG! (och "huvud"sida)
tack för kommentaren, vad glad jag blev, och vad extra glad jag blev när jag hittade hit! :D

amanda löwenberg sa...

Fin bild med rabarbern! Du har väldigt fin färg på håret!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...