fredag, april 9

Kärlek.




Ibland kan det kännas lite ensamt att driva en second hand butik på nätet. Det är sällan man får någon ordentlig kontakt med kunderna,förutom via ordersedlar, kvitton och paket. Därför blir jag så extra glad då någon nämner Come again på sin blogg eller sida. Då känns det som att det jag gör inte är helt osynligt ändå. 

 Härliga Jessica på Vintageportalen.se var en av de första att uppmärksamma Come again. Det jättefina pannbandet, en av mina absoluta favoriter från butiken, hittade även ett hem hos Jessica. Om det är någon som, mot förmodan, missat Jessicas fantastiska blogg, klicka här

Ida på Sugartime.se skrev om Come again här i veckan. Ida har en fin blogg där hon bl.a. skriver om vintageklänningar, rosetter, fynd, virkade kragar. Dessutom gör hon fina illustrationer. Spana in hennes blogg här.

Mia på Miasshopping.com lade till Come again igår. Det känns jätteroligt. Mia har också en fin blogg.

Den allra första att nämna Come again på sin blogg var den här vackra människan. Jag blev så förvånad och glad. Jag trodde att jag satt och jobbade och fixade med min sida och att ingen hittat dit. Och så snubblade jag på We´re the only fun in town bloggen. Så glad jag blev! 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack kära du för de fina orden!
Klart man vill tipsa sin (lilla) skara läsare om något så fint som Come Again! Ska nog in och ta en ny titt själv faktiskt...:)
Lycka till med allt!
Sofia

jessica sa...

oh, vad fint! tack för kärleken och rakt tillbaks till dig <3

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...