måndag, april 4

Tapeter och Soffa.

Har en stund på mej här innan jobbet och sitter och kollar upp fina tapeter. De fina tapeterna från Cole & Son som jag skrev om tidigare är fortfarande mina favoriter, men det börjar luta åt andra färger. Lite varmare. Kanske de här.

Den här, här under tycker jag också väldigt mycket om. Egentligen kanske det är harmonin i färgerna och inte mönstret så mycket som tilltalar.

Den här härliga tapeten föreslog jag för Daniel. Men det blev ett ganska rakt nej på den. Är det någon som vet varifrån den kommer? Man kan ju använda den till annat än på väggar tänkte jag...

Sen kan jag inte få nog av att kolla på tapeterna från Trove. Så underbart drömska motiv.

Sofie gav mej redan flera fina förslag, någon annan som har en favorit tapet som de gärna vill dela med sej av? 

Vi har annars hittat vår soffa! En ljus lädersoffa från 60-talet som flyttar hem till oss ikväll. Så glad! Var och kollade på den igår. Just nu bor den i en helt fantastisk etage lägenhet tillsammans med en inredare och min drömsoffa- Chesterfield soffan. Vilken för övrigt också var till salu, men eftersom jag och Daniel inte kan komma överens angående den modellen så kommer det troligen att förbi en dröm för mej. Jag tyckte att det skulle kunna va så himla fint att kombinera de två sofforna. Men nej. Så- hejdå fina köttklump soffan. 

Ps. Missa inte utmaningen på Miia-Smycken bloggen där Miia lottar ut tre presentkort till Miia- Smycken.

2 kommentarer:

Angeliqa sa...

Åh vilka fina tapeter!

amanda löwenberg sa...

Älskar tapeter! Sandberg har en massa fina!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...