måndag, november 7

Gott att ge bort, om ätbara presenter.

Jag önskar att jag var lite mera som Karin, Megan och Therésia. Men det är jag inte. Men ibland tycker jag det är roligt att baka, sylta och fixa ändå. I veckan köpte jag den här fina boken av Linnéa Seidel. Ni vet Linnéa som har fina bloggen Linnéas skafferi? Boken Gott att ge bort (Bonnier fakta, 2011) är som namnet säger, en bok om ätbara presenter. Recepten är på på lagom nivå och bilderna är vackra. Förutom recept rymmer också boken flera, i presentsammanhang, användbara tips och råd t.e.x. hur man viker en fin papperspåse eller ask. En mycket trevlig bok! 10 Kom igen poäng av 10 möjliga.

2 kommentarer:

Megan sa...

Gah! Jag som önskar jag var mer som dig Lina, och gjorde världen så himla fint omkring sig!

Anonym sa...

Jag måste säga att allt var trist och tråkigt. Vem orkar läsa detta, eller rent av följa. Varför jag hamnade här var att det var Maija Isola-textilier som jag kollade. Du är ung och försöker utveckla din stil antar jag. Det finns ingen finess i bloggen. Texterna är andefattiga och fångar inte läsaren.

Hoppas att du inte blir ledsen av min kritik, men nätet vimlar av den här typen av skriverier. Du måste fånga läsaren direkt och sluta att fotografera tråkiga skor där den ena pekar hit och den andra dit. Tummen ned, tyvärr.

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...