måndag, oktober 3

Wordpress, blogspot, annat?

Jag har ett litet dilemma.  Jag börjar tycka att blogspot är lite fyrkantigt och svårt att få till som man vill. Innan jag började blogga på blogspot hade jag en blogg på wordpress. Jag tyckte att wordpress krånglade hela tiden (kan bero på att jag inte riktigt besitter de programeringskunskaperna som man borde ha för att få till det snyggt) och jag var mest arg och irriterad på det hela tiden.

Mitt dilemma är nu, och min fråga till er, ifall jag skall flytta från blogspot, vart skall jag ta vägen? Var bloggar ni och vad är bäst?

Ps. Ni har väl sett att Tiger startat en till blogg på Hus och hem? Det betyder mera av det goda för oss.

1 kommentar:

Malin sa...

På tumblr finns väldigt många olika mallar att välja mellan. Så där kanske? :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...