tisdag, oktober 11

Uppdaterad blogglista.

Nu har jag äntligen kommit mej för att uppdatera min lista på fina bloggar som jag läser. Den har inte riktigt varit up to date, så att säga. 

1. Min härliga granne och vän Megan har en underbar blogg som heter Inspirationsskafferiet. Massor av härliga recept och mat inspiration. 

2. Min kusin Rabbe har precis startat fina serie-bloggen Skråmor.

3. Att läsa Therésias blogg Söta Saker gör mej alldeles varm i hjärtat. Det är något så mysigt och hemtrevligt över hela bloggen.  

4. Bloggveteranen Tiger har startat en ny fin blogg på Hus & Hem, det betyder mera härligt ögongodis för oss.

5. Fredrika och Erik fortsätter beskriva Londonlivet på ett underbart underhållande sätt.

Inga kommentarer:

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...