fredag, juli 8

Loppis Race i Purmo.

På torsdag tog vi bilen och åkte till Purmo där Aja och Lundagård ordnade Loppis Race med 25 försäljare. Vi var där vid prick 18, och då var stället redan fullsmockat med folk. Jag trodde det skulle bli svalt och regn till kvällen eftersom himlen var så mörk. Så jag hade tagit tjocktröjan på. Istället bjöd kvällen på härlig sommarhetta. 
Underbara Hanna var där som har bloggen Hannas Virrvarr.  Och som Hanna skrev på sin blogg, det känns lite knasigt men alltid lika roligt att få träffas på riktigt. Sofie som har Fia Lotta Jansson Secondhand stod brevid Hanna. Jag spanade bl.a. in den här fina toppen som jag lite ångrar att jag inte slog till på.
Det var kö in till Lundagårdbutiken. Kön ringlade sej runt i butiken och sedan ut igen. Som ett glatt tåg av människor som på kö letade efter fynd. På väg ut sprang jag på fina Malin som jag inte sett på flera år. Vi hann bara utbyta några ord innan Malin försvann med kön in i butiken och vi följde folkmassan ut. 
Lotta var där och fyndade en superfin vagn till Barnet. Lottas systrar Sara, Pia och deras mamma Siv-Britt var också där. Pia har en inspirerande hälsomatblogg som jag tycker ni skall kolla in! Min mamma, Pappa och min bror var också med. Mamma fyndade ett nytt köksbord.
Att få träffa Hanna, byta några ord med Malin och Sofie var helt klart det bästa med kvällen.

1 kommentar:

Hannasvirrvarr sa...

Ja, det är så kul när bloggen för ihop en med likasinnade! :)

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...