måndag, januari 3

Hej!

 Hoppas ni har haft en skön jul och nyårshelg! Känner mej alldeles blogg-ringrostig efter min blogg semester. Vi har nu bott några veckor i vår nya lägenhet, på kvällarna sitter vi och planerar. Så småningom skall det bli nya golv i ett par av rummen och väggarna skall målas. Sen hoppas jag på fågeltapeten Garden Birds som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Tavlorna är det min bror som målat, klänningen som syns i bakgrunden är en klänning från 40-talet som jag fyndade på tradera för några veckor sedan. Lovar att presentera den närmare snart. Hur har ni haft det?

2 kommentarer:

Lotten sa...

Vilka härliga tavlor! De ser nästan ut som gamla gulnade foton tycker jag. Vi har haft det bra i jul och nyår... trots förkylningen från h-vetet ;-)

Kraam Lotten

Megan sa...

Så roligt att ha er i huset! Kommer hem nästa vecka så kanske vi träffas i trapphuset snart.
Kram och gott nytt år!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...