tisdag, oktober 11

Pepp.

När man har bloggat i några år, som jag gjort, till och från, antar jag att det lätt blir så att man periodvis tröttnar på sitt "blogg jag" . Det känns som att jag upprepar mej i all oändlighet, samma bilder, samma texter osv. Men i går fick jag en så fin kommentar av den här trevliga bloggerskan. Blev så glad, och kände att blogginspirationen återvände. ♡ Tänk vad lite pepp kan göra.

Här kommer i alla fall dagens inspiration från Etsy.


Liten skog Virtualdesignlab.

Kökshandukar, Bailydosentbark

Tallrikar med svamptryck från WiseApple.

Smycke Artisanieeurope

Alternativ värld från Animalia Shop

2 kommentarer:

Rebecca sa...

Men åh vad glad jag blev att jag kunde peppa lite! Jag har precis läst igenom hela ditt arkiv, och nu är jag lite ledsen för att det tog slut. Herre jösses vilken fin och inspirerande blogg du har, kan inte sägas nog! Kram!

Come again secondhand sa...

Rebecca;♡♡♡ Tack!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...