onsdag, augusti 25

bloggtips.

Eftersom det fortfarande regnar och eftersom jag inte äger varken gummistövlar eller sydväst har jag spenderat dagen inomhus bl.a. med att surfa runt på diverse trevliga bloggar. Det finns ju en del fina sådana som kan höja livslusten. Trots det så är jag ingen stor läsare av bloggar men jag har några favoriter som jag försöker hålla mej uppdaterad med.


Fine litle day. Min absoluta inspirations favorit. Så fint så fint så fint. Blir alltid lika lugn och glad i själen efter ett besök här.



Karin på Ratata har en härlig blogg. Fina bilder, mycket loppis, mycket mat, hög trevlighets grad. Att det ger mig hemlandstoner är också ett pluss, såklart. Karin har även en mat blogg Spontana smaker tillsammans med sin man Magnus.


Julia Pott har jag nämnt många gånger på den här bloggen, behöver kanske inte säga så mycket mer.

Förutom dessa så hittar ni en del godbitar som jag länkat till här i bloggen bl.a. Karolinas blogg, Elnaz Baghlanian och Hej tristess, Miia-Smycken, Karin Erlandssons Lopptorget och Lottas Nijinskij.


Har ni några tips på fina och inspirerande bloggar som man kan ta sig an en regnig kväll som denna?

Inga kommentarer:

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...