fredag, november 4

Tävling, Retromässan.

 
"Mitt bidrag till Retro/secondhand-tävlingen. En favorit på min hylla! En Rörstrand-kopp fyndad på Juthbacka marknaden! Har fått förgylla vardagen och t.o.m agera foto-modell. /Miia"

Så här ser Miias tävlingsbidrag ut som hon lagt ut på Kom igen bloggens sida på Facebook. För att se tävlingsbidraget då man är inne på Kom igen bloggens facebook sida i loggen ska man klicka på "Alla (senaste)" då visas även inlägg som besökare gjort. Det är ingen tävling i snyggaste foto eller bästa fyndet, utan tre vinnare lottas ut. Vinnarna får två biljetter var till Retromässan den 11-13 November. Läs tävlings instruktionerna här och delta!

2 kommentarer:

camilla sa...

Jag har världens bästa fynd att dela med mig av, men kom precis på att om jag vinner så kan jag inte delta för jag jobbar på lördagen ;/ Skippar därför att skicka in mitt bidrag så att någon annan har större chans att vinna ;D Superrolig tävling dock, hoppas på något liknande till Vintagemässan i vår, och då ska jag banne mig både delta OCH vinna!

amanda löwenberg sa...

Åh skulle gärna vara med och tävla, men jag är kanske bortrest då! Hoppas någon annan som vill vinna vinner!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...