tisdag, december 14

Hur gick det sen? Del 11.

"Hejsan! Eva från Borås här!  Jag har precis som Lina en nätbutik och tycker det är viktigt att försöka stödja varandra så gott det går. Om inte med ett köp så i alla fall med lite pepp. Jag kikar ofta in i butiken och känner mig inspirerad. Om jag minns rätt så köpte jag kängorna hos Come Again i våras och fick därmed vänta i flera månader innan jag kunde använda dem! Men det var det värt. De var som gjorda för mina fötter och nu använder jag dem nästan varje dag.  Jag kan vara lite kräsen när det gäller skor och när jag väl hittar ett par som jag älskar använder jag dem tills de faller isär. Skorna var som nya när jag köpte dem, nu är de ganska slitna och goa, men har fortfarande många fler steg att gå!"

Fina Eva har nätbutiken Stilsamt. Av Eva jag fick massor av råd och tips då jag skulle öppna Come again.  Eva har också en fin blogg där hon skriver om secondhand och senaste nytt i butiken. Kika förbi! 

Nu har vi äntligen flyttat klart! Det känns verkligen jätte bra! Underbart med tre rum och ett kök! Känns otroligt lyxigt efter att ha bott i en liten 2:a. Men vad skall vi göra med alla rum? Vi har fortfarande ingen internet, så blogginläggen kommer kanske lite glesare de närmaste dagarna. Men härda ut, snart är Kom igen tillbaka igen !

Inga kommentarer:

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...