måndag, mars 8

Nya medlemmar i familjen.

Den turkosa brödlådan står som bäst i köket och väntar på att bli fylld. Med vad vet jag inte efter att D igår kväll konstaterat att facken är för små och att brödet inte får plats. Men fin är den. Den vita Arabia koppen med salmiakmönster i guld ligger fortfarande nerpackad i väskan. Den får göra oss sällskap på innergården senare i vår. Marimekko tyget skall så småningom bli ett kuddöverdrag. 

Idag är mitt schema så fullspäckat det kan vara en ledig dag. Men jag börjar med en promenad i solen. Det känns som en bra början. Det andra får komma sen.

5 kommentarer:

Amanda´s soptipp sa...

Fint! :)

clara serholt sa...

tack för din kommentar! jag fullkomligt älskar mitt mintnagellack :)

camilla sa...

åh, finaste brödlådan! om du inte kommer på vad du ska ha den till och vill sälja, så hojta vettja ;)

camilla sa...

åh, finaste brödburken! om du inte kommer på vad du ska ha den till, och vill sälja - hojta vettja ;)

Anonym sa...

i min burk förvaras för närvarande ljus av olika slag. annars är den bra som knäckebröds- och skorplåda. men man äter för lite skorpor nuförtiden.

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...