söndag, februari 14

Min syster och Miia-Smycken.


Min syster Miia gör fantastiska smycken under namnet Miia-smycken. De här bilderna är från höstkollektionen 09. Fantasi, harmoniska färger och former, oväntade lösningar och spännande design är det som enligt mej kännetecknar hennes stil. Inga överpriser, alla skall ha råd att unna sig något, sådan är hon min fina syster. Dessutom fyller hon år idag! Grattis bästa Miia!


Ps. Så fort det kommer en webbshop med hennes vackra smycken så meddelar jag det här. Under tiden kan ni höra av er till mej ifall ni vill komma i kontakt med henne.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack tack kära du! ;) nu har jag ngt att försöka leva upp till....

Andreas sa...

kanske http://www.hops-shop.fi/ kunde vara något för din syster :)
-det var roligt att ses idag!
/andreas

Come again secondhand sa...

Ja, det var så roligt att ses! tack för tipset, skall föra det vidare! Kram.

Anonym sa...

Tack Andreas för tipset!Ska kolla läget när jag samlat mod :)! miia

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...