onsdag, januari 20

Våndan av att starta en blogg.

Det går mej emot lite grann att starta en blogg. Det här att utlämna sig själv, visa bilder på vardagen, skriva personliga texter, visa före och efter bilder på maten man åt till lunch, visa fotografier från badrumsskåpet, visa vilka veckotidningar som man läser, berätta hur deppig man känner sig i januari.... Det känns inte helt bekvämt.

Men däremot är jag intresserad att starta en blogg där jag får kontakt med butikens besökare, där jag kan visa fina secondhand fynd, berätta om vardagen utan att fläka ut mig själv eller mina vänner, lägga ut fina bilder, kanske skriva läsvärda små texter... Ungefär så hade jag tänkt mig. Vi säger så. Strävar dit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

: ) Ser framemot att läsa om dina fynd, comeagain- the firma, våndan med bloggen : )

Come again secondhand sa...

Ja! :) Förhoppningsvis endast lite vånda och mycket glädje.

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...