tisdag, september 6

2 km loppis i Aspudden.

Vilken trevlig dag det var och vilken uppslutning av folk! På 2km loppis facebook sida tror jag att det var 11 600 som hade osat. Och alla har ju inte facebook. Susanna, Megan och jag var ett fantastiskt sälj-team och Daniel servade oss med pilsnerkorv och kaffe, han bar våra grejor och fixade. Susanna hade med sej underbara kanelbullar som hennes svärmor bakat. Senare kom Minna och Martin förbi som säljstöd. Under hela dagen kom det fram vänner och bekanta och hälsade. Vilken perfekt dag!

Av en händelse råkade jag gå in på Mirjams kafferep bloggen och såg att det var hon som köpte den fina turkosbruna kudden av mej. Roligt att den kom till ett bra hem!

Kika in på Megans blogg för att se flera bilder från dagen.

5 kommentarer:

Lotta Losten sa...

Åh jag är så himla nöjd med min lilla börs som jag köpte av dig! Mina företagsvykort passar perfekt i den och till och med mobilen får plats. Suveränt ju! Och det var väldigt fint att se dig!

Come again secondhand sa...

Hej lotta! Vad roligt att du var nöjd med börsen, den är ju så himla fin!
Och ja, vad trevligt det var att få ses på riktigt ! Jag hoppas att jag inte var alldeles för virrig, det var så mycket folk och så mycket som hände samtidigt. Blev så glad att du kom och hälsade!

Miriam Parkman sa...

åh ja jag är så himla glad över min nya kudde! Den är så fin på alla sätt och vis (och vilket pangpris sen!). Jag lovar att ta hand om den!

Emma sa...

Men vilket sammanträffande..! Jag var också på loppisen och gick tydligen förbi dig - för du verkar nämligen känna min granne Megan. Vi bor i samma hus :)
/klasskompis Emma S

Come again secondhand sa...

Emma; Va? För jag och Megan bor i samma trappuppgång! :) Så himla roligt men konstigt!

Ur arkivet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...